deja e 3 iulie

subiectele de la Jurnalism sunt aiuuureaa. n-ai voie sa folosesti gerunzii, figuri de stil, prea multe personaje. trebuie sa ai grija la virgule si concordanta timpurilor. nu se cer neologisme la textele argumentative. n-au nici o tangenta cu literatura. nu-i intereseaza parerea ta sau eventuale supozitii. nu ai voie sa fii omniprezent etc. etc. etc.

ultimele doua posturi si urmatoarele vor fi in general exercitii de adaptare la noile standarde. nu stiu daca voi reusi, avand in vedere ca imaginatia mea este hiper activa.

 

vacanta asta a inceput cu multe planuri, dar nu stiu cat de bine ma voi organiza mai ales cand unele evenimente se suprapun. ieeei. am fost selectionata la bestfest si voi avea o zi de voluntariat, vineri la romexpo. apoi cred ca plec la munte, nu stiu, depinde de vreme si vremuri. am invitatie pentru o zi la festival. voiam sambata la kaiser chiefs si nouvelle vague, insa din nou nu ma pot bizui pe nimic. dupa aia, intr-un final, vreau sa plec din orasul asta. imi iau rolele, cartile, castile, costumul de baie si plec.

 

Published in: on Iulie 2, 2008 at 9:09 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/07/02/deja-e-3-iulie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. vrei sa dai la jurnalism? nu-ti sta, ai prea multa imaginatie, desi esti foarte activa, tot nu te vad fugind dupa stiri incoace si incolo scriind articole fara sentiment, fara amprenta, despre subiecte plicitsitoare, sau interesante dar bagatelizate si luate in deradere in reviste si ziare ce apar zilnic…
    lucrez ca si agent de vanzari daca iti vine sa crezi, nu cred ca o sa mai am vreo tangenta cu literatura asa la modul extrem doar seara cand o sa mai citesc cate o carte sau daca o sa scriu vreodata vreo carte… dar nu regret deloc ca am facut trei ani literatura… in cuvinte gasesti o comoara pretioasa. asta o sti si tu si cred ca incepi sa o traiesti pe propria piele. e urat cand esti limitat la un anumit limbaj, la anumite cuvinte…
    alege literele, literatura comparata, universala, romana-engleza, engleza-franceza… o sa fie munca, dar o sa se merite…
    ai grija de tine, si daca mergi la mare… eu nu cred ca o sa am ocazia anul asta… trimite-mi te rog o scoica sau ceva🙂
    mi-i dor de tine >:D< lucrurile se schimba prea repede viata te duce unde vrea ea, nu ai nici o putere asupra ei, doar din cand in cand iti da de ales… asa ca ai grija ce alegi🙂

  2. iata si semnul mai consistent :)))


Lasă un răspuns

