Asteptand trenul

 

     Trebuie sa fie inconstient, neatent, grabit, stresat sau de-a dreptul nebun cel care isi lasa un obiect atat de costisitor pe una dintre ordinarele banci ale salii de asteptare din Gara de Nord. Sunt multi cersetori si talhari care pot fi capabili sa initieze actiuni periculoase pentru a intra in posesia unui laptop. Pana cand aerianul va veni sa-si recupereze comoara, eu voi avea grija sa nu dispara.

     Oamenii din jurul meu sunt toti dintr-un teatru de papusi, au diferite sisteme de functionare si piese vestimentare facute din petice culese cu staruinta de la fabrica de confectii. Marionete sarace si fara expresie, urmand acelasi fir natativ cu teama de a visa spre lucruri duse la superlativ. Un grup de baieti rebeli se indreapta cu entuziasm spre peron cu chitarile in spate. Alaturi, fetele zburda cu veselie, tinere si frumoase in rochiile de in, cu flori de camp stranse in buchete mici. Ei sunt intr-adevar minunati. Le-as oferi caramele si un ceai rece cu aroma de cirese pentru spiritul boem.

     Trece o vreme fara ca vreun domn elegant, cu servieta sa vina pentru revendicarea victorioasa. Curiozitatea sau poate altceva inefabil ma indeamna insistent sa deschid laptop-ul, sa patrund in intimitatea proprietarului. Nu observa nimeni. Usor…Acum!

     “Draga mea Sofi, iarta-ma! Ma port stupid cu tine, desi tu meriti mai mult decat jocurile mele puerile cu care te-am suparat asa de rau! Stiu ca vei putea sa ma ierti, tu ai puteri magice!”

     Aaah! Prietenul meu este nebunul.

Published in: on Iulie 2, 2008 at 12:10 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/07/02/asteptand-trenul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. ai prieten? :O
    si eu vreau sa plec… mi-e dor de mare, de nisip, de apa sarata… apoi bine ca ai deschis laptopul :))

  2. ahahah :)))

    am chiar mai multi prieteni B-)

    inainte sa pleci ai face bine sa dai un semn de viata (unul mai consistent)


Lasă un răspuns

