inutil. de-a dreptul inutil…

 

vacanta. ieeei. carti de citit, filme de vazut, variante de bac. locuri secrete. mare (albastra si nesfarsita, da). tabara in nordul moldovei, acolo sus di tot. tenis de masa. copii. sighisoara? chitara. imi cunosc mai bine aparatul de fotografiat. am trimis cv sa fac parte din echipa organizatorica bestfest, ar fi super. stomatolog. eseuri. flori de camp si amintiri. facultatea de jurnalism, specializare in publicitate. dansez. ciocolata. muzica. cosmaruri. mess cretin. prieteni de-o zi. nirvana acum. si totusi vreau sa ma angajez undeva, vreau sa uit. si mai vreau sa scriu normal, cursiv, folosind fraze. ha. sau poate nu. aaah, trenul pierdut, stiu ca m-astepti/ poate mai speri/ ca va fi totul/ cum a fost ieri. mi-e dor de tine, de noi. stiu ca m-astepti, stiu ca m-astepti, stiu ca m-astepti. chitara din nou. eu pot, eu sunt magician. am sa zbor curand. unde esti? come as you are/ as you were/ as I want you to be. mama zice ca ele sunt nemuritoare. mi-ar placea sa termin toata comedia asta, dar nu. am sa fiu actor si regizor. desene uitate. ei, toate trec. da-mi-le-napoi. Emily. protectia mediului. agenda de liceu. kafka. gata nirvana, hai vama veche. deja melancolica. resemnata? nu. ti-am iubit necunoscutul. Zmeul. culori…eterne culori, salvati-ma. cozi impletite. rame de ochelari. rosu aprins. afara ploua. de fapt nu stiu, nu cred. restante. asta e aiurea. trebuie sa rezolv ultimul grafic, sa prind ultimul drum, sa te iubesc pana la ultimul paragraf, cartica inchisa. ultimul bilet este acesta, cel pe care il scriu acum. ultimul? nu. niciodata nu va fi ultimul. ma voi casatori si voi avea un sot la costum, trei copii, un vw borscuta din ’60 ay ay ay sa-mi cada rotile cand trec sina de tren. cartea vietii mele. mansarda. vise si vin cu scortisoara din termos. trenul pierdut…stiu ca m-astepti, stiu…tu crezi in destin? aaah ce prostii, ce mituri ai zice tu. eh, cand o sa imbatranesti, am sa-ti telefonez. da, chiar asa. te voi invita pe veranda la un ceai si o sa-ti daruiesc caramele…ca atunci. in ora de economie ma gandeam la tine. tu habar n-ai. imi place asa. mistic. ce cuvant. mistic. Luna-i amintirea zilei…

Published in: on Iunie 15, 2008 at 7:26 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/06/15/inutil-de-a-dreptul-inutil/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

