Friday, April 25, 2008

    

     a fost o zi ciudata (!) si frumoasa.

 

     dimineata. cumparaturi, agitatie, nervi, tipete, masinarii stricate, claxoane. era sa mor, dar trecem peste (pe bune, chiar pe trecerea de pietoni). am mancat pe fuga si am plecat (tot pe fuga). universitate-unirii-romana (meli melo, iepuras, astea). herastrau. banca intre doua cosuri de gunoi, rideri in stanga, liniste in dreapta, soare peste mine, cartea Simonei Popescu chiar in fata mea, desfatare. frig, plec, turul parcului, banci, umbra, lac, salcii. totul atat de bine punctat. acum sa fac o mica paranteza. ceva ciudat (!) mi se intampla: imi pare ca tot ce spun se afla intr-o carte si imi imaginez cum replicile mele curg pe filele unui roman de la editura polirom (imi place fontul pe care il folosesc, nu si copertele). bun, acum sa revin la subiectul zilei. m-am plimbat, am trecut prin skate, am luat metroul, dar nu m-am dus acasa. am coborat la eroilor si am mers tiptil pe Tacalie, apoi la Academie (insa n-am gasit Rondul) sa vad concret locurile pe care le frecventa Tinut, personajul lui Ovidiu Verdes din ‘Muzici si faze’. pe urma am luat 386/368 (habar n-am) pana la moghioros (am simtit ca trec oreee, ce trafic!). am citit ceva, m-am gandit la multe lucruri, mirosea a biserica, vinerea mare, masina goala, oglindirea mea in geamul din cabina soferului, sunt o pacatoasa. de la parc am mers pe jos si m-am uitat la oameni. atatia oameni!! oameni de tot felul. pustani pe role, un copilas pe bicicleta cu roti ajutatoare, doua tipe si un caine urias, negru, un vanzator uimit, un manelist (bine, hai sa admit: mai multi manelisti), un tip care vorbea la telefon, un barbat care isi strangea ziarele, o florareasa, un sofer de autobuz, o tiganca cu satra in urma ei, niste betivani la carciuma, un tanar cu miros de cozonac, o bunica si nepoata, adolescenti sarutandu-se la semafor, un blond, un copil razand, barbati lenevind (ceva nou? hahah), femeie cu parul alb, tanara cu rucsacul in spate (cred ca mergea la munte sau in vama. se citea asta pe fata ei), o fata cu stofa de pictorita, rockeri suparati sau copii grabindu-se spre biserica. oameni curiosi, tensionati, rai sau buni, frumosi in general, barbati cam slabi, femei cu gleznele groase. oaaameeeniiii! oameni care gresesc si oameni care iarta, oameni tristi si singuri, oameni prosti, oameni timizi, oameni neintelesi. oameni draguti si cu bun simt, oameni imbracati bine, oameni care rad pana se ineaca.

Published in: on Aprilie 25, 2008 at 8:20 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/04/25/friday-april-25-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. imi place… dap cu totii in cele din urma sunt oameni, daca nu ca si spirit sau gandire, cel putin ca si aspect🙂

  2. mda, oameni…este discutabil, relativ :))

    merci.


Lasă un răspuns

