Saturday, April 12, 2008

 

     m-am trezit la 07:30 fara ceas (imi pare ca cineva-mi face farmece, dar nimeni nu ma crede). l-am visat, spunandu-mi sa-i aduc o cana, pentru ca el va cumpara ci-co. zic, domne, chiar n-o avea cani acasa? in fine. merg sa ma spal rapid, apoi cafea, ceai, cola, apa, de toate. am fugit pana la liceu. eram singurii pe o arie destul de intinsa (hahah, s-o crezi tu ca ‘fraierii de la D’). da, bre, am facut doua poezioare scrise de amicul meu, Emy, cu doamna Rusu (fara stresul notelor, absentelor sau alte spaime). as fi renuntat la multe ca acele ore de romana sa nu opreasca niciodata. aceasta doamna Rusu nu e nici o cotoroanta care tipa pentru uniforma si disciplina, dimpotriva, este un om cu totul deosebit (da da, stiu, simplist mod de a caracteriza un personaj asa important pe scena teatrului Madgearu). ne-a predat lectii de viata, ne-a vorbit despre singuratate, fericire (in rate), despre soare si durerile ei, prosti si clipa de implinire totala a iubirii, despre moarte si barfa, despre timp si oameni, interpretarea viselor (hehe, aici mi-am dat seama care-i faza cu visul meu). v-as relata si voua, insa mai am trecut prin atatea azi incat mi-e teama ca acest post va fi prea preaaa lung.

     am trecut pe acasa sa mananc ceva tot in fuga. pe urma, iar am plecat sa ma intalnesc con mi amiga, Tatiana Iordache (Ingrid). Ne-am plimbat putin prin magazine, dar nici una dintre noi nu era in toane emotionale prea bune asa ca ne-am asezat langa o scara (nu, nu ne-am aruncat). am vorbit, am ras, am plans. a mea Tania este un om incredibil, sensibil, iubitor de arta, zapacit, este pictorita si o foarte buna prietena.

     apoi m-am dus la club. am intampinat dificultati in tramvai, am incercat sa-mi revin, fara sanse prea mari de reusita. bine ca pe drum m-am intalnit cu F. si am realizat pe bune cat de implinit te simti sa stii de oamenii (putini, foarte putini, ii numeri pe degetele de la o singura mana) care sunt langa tine, mereu aproape. vad ca exista o legatura extrem de puternica intre unii indivizi care ii tine impreuna chiar daca sunt la patru mii de kilometri departare sau se vad ‘din an in Paste’. nu stiu cum sa-i spun, nu stiu ce este, nu stiu cat dureaza, dar pare minunat. mesajul de la club a fost parca mai special de data asta si am invatat un car de lucruri.

     seara am urmat drumul spre sala palatului. a fost o conferinta sustinuta de un mosulica, venit din statele unite, cu tema ‘sex: adevar si mit’. imi place de gagiu’. inteligent, documentat, amuzant, un bun orator. a avut si un translator fenomenal (am ras cu pofta sa vad cum ii imita toate gesturile: Josh se ridica de pe scaun si mimeaza un scafandru, translatorul se imbraca si el in costum pentru viitoarea scufundare). acest tip a atins multe subiecte in prelegerea sa de doua ore. au fost lucruri pe care le stiam, altele necunoscute mie referitoare la bolile cu trasmisie sexuala. ce am remarcat, printre multe altele, a fost diferenta pe care o face el intre ceea ce gandim si ceea ce simtem. dragostea este o decizie si se defineste prin hranire si protectie, ea poate fi controlata, dar emotiile si trairile nu. sau faptul ca organul genital este creierul. intr-un final a urmat concertul proconsul unde m-am zbenguit pana la epuizare cu Taniaaa.

     cand am ajuns acasa a urmat discutia cu mama, un fel de cronica interminabila. ce frumos este sa ai o relatia buna cu mama ta. in fond, ea iti este cea mai draga prietena.

     vrei concluzie?

     sunt fericita ca traiesc si ca fac greseli de exprimare.

Published in: on Aprilie 13, 2008 at 8:25 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/04/13/saturday-april-12-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. o zi plina…🙂 traieste gabi teo ca de aceea avem o viata… sa o traim… greselile de exprimare? ha… nu dau prea mult pe ele… doar ma stii ca sunt la litere :))

    zambeste, si viata o sa para mai usoara

  2. yeeep. >:D< multumesc pentru rabdare.


Lasă un răspuns

