inainte de echinoctiu

    

     in ultima perioada, au mers ceasurile mai incet, dar atat de incet incat sa simt in fiecare particica a corpului meu durerea si bucuria simultan. mi s-a inchis o usa, dar mai am atatea ferestre deschise.     

sambata am simtit cum nimic nu ma poate face mai putin trista si mai putin fericita decat acea faptura careia i-am dedicat o parte din mine. este incredibil cum de nu are curajul sa traiasca, sa aprecieze ceea ce are la momentul potrivit, sa judece sau sa ia decizii in necunostinta de cauza, sa gandeasca prea mult. hm, da, este chiar incredibil cum ma teleportez in universul meu ideal, un cadru creat dupa nevoile mele, cu personaje frumoase, intriga puternica, final coplesitor.     

marti am evadat din liceu, am fost rebela si m-am dus la Litere. timp de 30 min am stat la 3 m distanta de Mircea Cartarescu, l-am ascultat pe cand isi tinea discursul referitor la directiile literaturii romane de astazi in cadrul festivalului “Portile deschise”, l-am admirat, l-am urmarit. un om maruntel, de-a dreptul candid, inteligent si invaluit de un farmec personal debordant. ne-a recomandat cateva carti. a fost minunat.

joi, Ziua Francofoniei, am mers pentru prima oara sa-mi vad fotografiile expuse. dupa o agitatie de cateva zile, ore pierdute in fata Teatrului Bulandra, tratative cu regizorul si permisiunea lui Victor Rebenciuc de a intra in sala de spectacol, discutie cu directorul liceului Lazar si timp petrecut  con mi amiga, Andrada, am reusit intr-un final sa ilustram cele 10 cuvinte frantuzesti.

     se poate spune ca am avut o saptamana plina.

Published in: on Martie 20, 2008 at 3:25 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/03/20/inainte-de-echinoctiu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

