Vei plânge mult ori vei zâmbi?

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
„Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?”

(Lucian Blaga)

Published in: on Februarie 5, 2008 at 3:55 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2008/02/05/vei-plange-mult-ori-vei-zambi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. ziua e luminata, dar adevarata stralucire, mi`o dai tu iubita mea, ecaterina 😡

  2. iti multumesc !!!Pt. mine este cea mai frumoasa poezie pe care am citit-o in viata mea!Poate fiindca are o semnif. deosebita ,cu ac poezie m-a cucerit sotul meu acum 33 de ani…


Lasă un răspuns

