F(irst) love- fragmente dintr-un întreg

Steluţe în gene. Ochelarii s-au aburit în vreme ce căuta secretul vrăjitorului din cana cu vin fiert, iar el rătăcea lângă urechea-i înghetaţă. Se aude un cântec franţuzesc în locul unde bătrânii se ţin de mână. Începuturi. Patinatorii se iubesc.

                                                                *

Cu bicicleta alergăm prin sat. Repede repede repedeeee şi e caaaald şi e frumos. Nu ne pasă de voi şi nici de elefanţi, avem realitatea noastră, mignonă. Avem şi secară în sandale şi un iz de tinereţe amorfă.

                                                                *

Amintirea cea mai veche mă leagă de acest univers al tuturor sau poate doar al meu, mă leagă de mama şi de vechiul nostru trabant. Îmi plac străzile înguste, ticsite de femei blânde, drăguţe, puternice, egoiste, mândre, sincere, harnice, îndrăzneţe, splendide toate. Cu ele mă simt în siguranţă.

                                                                *

Uneori îmi vine să râd aşa din toată inima, doar pentru că e vineri sau e miercuri sau pentru că el nu mă iubeşte. Îmi vine să râd de frenezia gândurilor mele, de doruri, de uscăciunile lumii venite-n vizită iarna. Îmi vine să râd de voi. Şi totuşi plâng.

                                                                *

În scrisoarea pentru Moş Crăciun voi scrie boldat ce-mi doresc eu mult mult. O pălărie! Mi-ar plăcea o pălărie în care prietenii îşi vor lăsa pedant durerile de stomac. Apoi vor fi liberi. Steluţele depun mărturie.

Published in: on Noiembrie 29, 2007 at 7:04 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://sophiekovalsky.wordpress.com/2007/11/29/first-love-fragmente-dintr-un-intreg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. nu prea inteleg ce e cu stelutele, iar primul paragraf ma duce cu gandul la Cismigiu. imi place titlul f tare.

  2. stelutele sunt de la Mircea (Cartarescu, evident:D)

    primul paragraf chiar face referire la cismigiu

    merci😀


Lasă un răspuns

